3 Mart 2010 Çarşamba

Try Different..

Seth Godin kendi blogunda çok güzel bir konuya değinmiş:
The usual mantra is to 'try harder'. Trying harder is impossible when you're already trying as hard as you can.
But you can always try different.
 Kesinlikle katılıyorum. Eğer bir konuda elimizden gelenin en iyisini yaptıysak ve hala sonuca ulaşamıyorsak belki de yöntemimizi değiştirmeliyiz. Aynı yöntemle ısrar etmek, daha çok çabalamak bir sonuç doğurmayabilir.

Uzun süredir üzerinde çalıştığımız bir iş bir türlü bitmiyor. Kendi kapasitemiz doğrultusunda elimizden geleni yaptığımıza inanıyorum. Bu zamana kadar kendi kapasitem yetmediği için sonuç üretemediğimizi düşünüyordum. Ama belki de Seth Godin haklı. Belki de sil baştan yeni yöntemle denemeliyiz herşeyi. Mesela benim program kursuna gidip öğrenmem ve kendim yapmam farklı bir yöntem olabilir?..

Hiç yorum yok: