12 Ocak 2010 Salı

Evrenden arkadaşım var..


Facebook'ta gezerken rastladım bu fotoğrafa. İzmir Türk Kolejinden tanıdığım, daha önce pek aynı ortamlarda bulunamadığım Derya Yürür'ün fotoğraf albümündeydi. O gün bu fotoğrafa saatlerce baktım, baktım.. ne olduğunu tam anlayamadığım bir sıcaklık, bir samimiyet, bir heyecan vardı içimde. Derya'yı çok fazla tanımıyordum, ama o gün bu fotoğraf sayesinde bana verdiği enerjide, sanki yıllardır tanıyorum hissiyatı vardı.  sonraki günlerde farkında olmadan, kendimi hep Derya'nın sayfasında bulmaya başladım. Beni ona çeken ciddi bir çekim vardı sanki. onu yakından tanımayı çok istiyor ama nedense mesaj atmaya cesaret edemiyordum.
Diyoruz ya Evren enerjinizi hisseder diye.. haftalar sonra Derya bana ilk mesajını attı!.. inanamıyordum olanlara, ikimiz de farkında olmadan birbirimizi çekmiş ve enerjilerimizi hissetmiştik. Ve derhal buluşmaya karar verdik. uzun zamandır yaşadığım en keyifli geceydi. birbirimizi hiç tanımdan saatlerce konuştuk. Sanki yıllardır birbirimizi tanıyorduk. aynı şeyleri konuşuyor, aynı şeyleri düşünüyor, okuyor, hissediyor ve yaşıyorduk. ve ikimizde kendimizle ilgili güzel bir gelişim süreci içindeydik. biz Evren'i dinlemeyi becerdikçe, evren de bizi birbirimize hediye etti. Hani çekim yasası var ya, işte bu değil mi?..
Bazen bir arkadaşınızı düşünürsünüz ve akşama kalmadan o sizi arar ya.. bu ondan da güzel bir şey. Biz birbirimiz hakkında hiç bir bilgiye sahip olmadan, sadece yaymış olduğumuz enerji frekansımız ile birbirimizi bulduk. demek ki oluyormuş!.. hayatımıza giren her insanı biz çekiyormuşuz. iyisini de, kötüsünü de, mutlusunu da, mutsuzunu da. bizim modumuz her neyse, ona göre olanını. Benim, bazı şeyleri anlatmadan,onu ikna etmeye çalışmadan, benim gibi düşünen, hisseden, konuşan, inanan bir ruhtaşa ihtiyacım vardı ve evren bana onu verdi.. çok teşekkür ederim...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Yazını okudugumda nasıl heyecanlandıgımı anlatamam sana..bende o gecenın verdıgı yuce ılhamla bırşeyler urettim..ama burda yorum olarak yazmam çok uzun olabilir..sen benım için 20102un en güzel hediyesi oldun..Teşekkürler...:)

Özge'ye dair dedi ki...

asıl ben sana teşekkür ederim. ilk adımı atan sen oldun :) çok değerli bir insansın..

gamzek dedi ki...

Derya hanımn kalbi o kadar genişki o güzel kalbinde herkese yer açabilir ve enerjisi o kadar yogunki etkilenmemek mümkün deil =)
gamze

Özge'ye dair dedi ki...

Haklısınız Gamze Hanım :) aynen dediğiniz gibi biri. Bence onu tanığımız için çok şanslıyız..

zeygiz dedi ki...

DErya hnm ne kdr güzel anlatılmış.üzerine sölenebilecek belki çok fazla şey yok ama inanılmazz pozitif güce sahiptir bunu sölemeden geçemicem..
daha önce hiç karşılaşmamıştık.ta kii bundan yaklaşık 2 ay öncesine kdr.mükemmel bi insan tanıdım.dostluğu,sohbeti,insancıllığı,bilir kişiliğinin yanındaki mütevaziliği..ve ne kdr şanssız olduğumu farkettim bu şekilde neden daha önce tanıyamamıştım ki..kısa sürede çok şey kazandırdı,öğretti ve malesefff İzmir'e yolculuk vakti gelmişti.Öylesine doyurmuştu ki beni gidişi çekilmez bi boşluktu..,Derya hnm'ın anlatımıyla kitaplar dile gelip konuşur; birden bi dizi filme ya da belki beyninizde canlandırdığınız bi sinema filmine dönüşürdü ..okuduğu kitapları keyifle anlatması uzun zamandır kitap okumaya fırsat bulamayan birine uykusuz geceleri hatırlatırdı ve tabikiii kitap aşkını..eğer O beğendiyse vardır bi güzellık deyip keyıfle okumaya başlanırdı kitaplar..ve hayata dair her kelimesi insanı olgunlaştırıp birden bire farklı bi insana büründürürdü tabkii doğru olana...isterdimm O'nunla ruh eşi olabilmey,aynı şeyleri düşünüp,aynı şeyleri söylemeyi...ve olaya da yakınen şahitlik etmiş biri olarak Derya hnm her anlattığında çok heyecanlanmıştım ve yazınızı okuduğumda çok enteresan siz de aynı yaklaşmış aynı ifadelerle anlatmışsınız...çok ilginçç ve sevindiricii bence her ikiniz de çok şanslısınız çok....

Özge'ye dair dedi ki...

Siz de çok şanslısınız. Tüm bunların farkında olmak ve dile getirmek bile çok güzel :)

Deryaaaa, bak biz seni çok özledik. Hadi gel artık İstanbula yine :)