21 Kasım 2010 Pazar

bekleyin ejderler ben geliyorum..

ve sonunda Dragon's Den programına yatırım almak için başvurumuzu yaptık :) daha şimdiden heyecandan tir tir titriyorum. Umarım bu güzel heyecanımız başarılı bir sonuca ulaşır.

Projemizle yaklaşık 1,5 yıldır uğraşıyoruz ve artık huzurunuza çıkarmaya çok az kaldı. Girişimci olmak için hayatımın dönüm noktasındayım. Yıllardır aldığım eğitim öğretim, iş tecrübeleri, networking, kişisel gelişimlerim,vs bir noktada buluşmak ve geleceğimi şekillendirmek için heyecanla uygun zamanı bekliyorlar. Aynen Steve Jobs'un da dediği gibi farklı noktalar birleşmek ve faydalı bir girişim oluşturmak için yeterince hazırlar.

DD Türkiye bizim için çok büyük bir tecrübe olacak. 1,5 yıldır içinde yaşadığımız projemizi ilk defa yabancı insanların beğenisine ve eleştirisine sunacağız. Sırf bu sunum için bile 1 aydır emek harcıyoruz. İş planları, bütçeler, presentasyon derken sırf bu hazırlık süreci bile bizi inanılmaz geliştirdi. Düşündürdü, çalıştırdı, araştırdı. Yani daha şimdiden DD'nin bize sağladığı katma değer inanılmaz ölçüde. Sunum gününde de her türlü olasılığa hazırız. Yatırım alırsak dünyanın en mutlu girişimcileri olacağız, alamasak da nerde neden takıldığımızı anlayarak eksiklerimizi gidermek için bir yol haritasına sahip olacağız. sonuçta biz projemize inanıyor ve onunla yaşıyoruz. Bize katma değer sağlayacak her türlü girişimin, programın içinde olmak bizi geliştirecekse biz varız :))

Evet ejderler, biz karşınıza çıkmak için hazırız :) Umarım projemizi beğenir ve uzun süreli iş birlikteliği için bizi seçersiniz..

6 yorum:

caglaror dedi ki...

Çok güzel hazırlanmışa benziyorsunuz. DD'yi takip ediyorum, sizi de izlerim büyük olasılıkla. Şimdiden başarılar.
Not: Teklifte kendi hisse payınızı %50'den küçük tutun bence. Bazen tecrübe hisseden daha değerlidir.
Saygılarımla

Özge'ye dair dedi ki...

Tecrübenin hisseden daha değerli olduğuna hemfikirim. Zaten alacağım para yatırımından çok ordaki kişilerin tcrübe ve vizyon yatırımı beni daha çok heyecanlandırıyor. O yüzden paraya hiç odaklanmadık.

İlginiz, desteğiniz ve öneriniz için çok teşekkür ederim :))
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Başaracağına inanıyorum.Allah hiç bir gayreti boş çevirmez.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Hadi bakalım özge... şimdiden başarılar...!

Özge'ye dair dedi ki...

valla başaramdık Zühtü'cüm.. Alamadık yatırımı. ama şimdi başka angel'ların peşinde koşuyorum :)) Muhtmelen çook ilerde, bizim proje çok başarılı olunca ''ahh neler çekmiştik biz, ne kapılar yüzümüze kapandı da pes etmedik'' diyeceğiz :))))

Adsız dedi ki...

Evet, pek çok ünlü firma da buna örnek :)