16 Mart 2010 Salı

Renkler

Renklerin her zaman hayatımda çok büyük bir yeri olmuştur. Herbirinin benim hayatımda ve ruhumda taşıdığı izler çok önemlidir. Her ne kadar sadeliği özensem de karışık renkler beni daha fazla cezbeder. Farkında olmadan kendimi karmakarışık renklerin arasında bulurum.

Renklerin insan üzerindeki etkilerini ilk duyduğumda çok ilgimi çekmişti. Sanırım ortaokulda okuyordum o dönemde. ve o dönemden beri dönemsel psikolojimi, farkında olmadan seçtiğim o an ki renklerden anlarım.
Ruhumun en çılgın anlarında genelde Kırmızı, turuncu, mor gibi renkleri seçiyorum. En huzurlu ve en sakin dönemlerimde yeşil, turkuaz ve kahve rengi karışımlarına gidiyorum. Kararsız olduğumda gri'yi, cesur olduğumda beyazı, mutlu olduğumda ise fosforlu renkleri tercih ediyorum.

Renklere sahip olmak çok büyük bir lüks. Önemli olan bu güzelliklerin farkına varabilmek ve renklerden korkmamak.. Hayatımızdaki renklerin hiç eksilmemesini dilerim..

Hiç yorum yok: