13 Mart 2010 Cumartesi

bu hafta...

Oooo Salı gününden beri bloguma yazmamışım. Ama günler nasıl geçti anlamadım. Çok yoğun ve keyifli bir hafta geçirdim. Yoğun ve başarılı bir haftanın ödülünü bu gece kendime vereceğim :)) Yan'da Selocan'ın b-day partisi olacak. Hem özlediğim arkadaşlarımı göreceğim hem de eğleneceğim.

Bu hafta hayatımda neler değiştiğine gelince: Arsan Danışmanlığın ofisini kurduk sayılır (çok güzel oldu), Kağıt Vs Alaçatı'nın İstanbul şubesini açıyoruz (muhteşem mobilyalar aldık ve monte ediyoruz), uzun zamandır görüştüğümüz eğitim firması ile güzel bir toplantı yaptık, artık photoshop ve freehand'i öğrendim şimdi illustrator'a başladım ve en önemlisi artık Enis Romanya'dan İStanbul'a temelli dönüş yaptı :). Enis ile tekrar aynı şehirde yaşıyor olmak beni çok mutlu ediyor. Çünkü ne zaman ihtiyacım olduğunda ona ulaşabileceğimi bilmek beni içten içe çok rahatlatıyor.

Şimdilik bu kadar, biraz daha mobilya monte edip akşam için hazırlanmaya başlamam lazım :) haa bu arada satrançta iyi gidiyorum şimdilik. Geçen yazımdan sonra tekrar aynı hataya düşmüyorum galiba...

Hiç yorum yok: