21 Şubat 2010 Pazar

ikinci film afişim

Ödevim olan film afişimi hala bitiremedim. İlkini yapıp üzerinde 2 gün aralıksız emek verip de hocama götürdüğümde değiştirilmesi gereken onlarca şeyi duyduktan sonra tekrar aynı afişe geri dönüp düzeltmeleri yapmak yemedi.. Oldum olası sevmem zaten düzeltmeleri. Sonuç odaklı hedefimi hala süreç odaklılığa dönüştüremedim galiba.
Hayatımızı anlamlı kılmanın en güzel yöntemi süreçten keyif alacağımız şeyler yapmak olduğunu biliyorum artık. Çünkü sürecinden keyif aldığımız şey başarılı veya başarısız olsa dahi mutlu oluruz, sonucuna odaklanmayız. Ama sonuç odaklı yapıda sadece sonuç önemli olur ve sonuca ulaşan yoldaki süreç bizi sıkar. Sonuç da beklediğimiz gibi olmazsa bütün emek çöpe gider..
Ben grafik tasarımından çok keyif alıyorum. Bir şeyleri tasarlamak, renkleriyle oynamak çok keyif veriyor. o nedenle de gece bu saatlere kadar bişiyler üretmek hiç yormuyor beni, aksine çok keyifli zaman geçirmeme sebep oluyor. İlk afişime geri dönemedim çünkü oluşturduğum dosya o kadar şişti ki artık program yavaşladı. Benim içimdeki hız ise o yavaşlığa tahamül edemedi. O nedenle sıfırdan yeni bir tane yaptım. Hadi hayırlısı olsun :)
Bu afişimde kendi fotoğraflarımı kullanmak daha bi keyiflendirdi beni. Tasarımıma anlam katan Burak ve Barış'a güzel pozlarından dolayı teşekkür ederim :)

2 yorum:

Modakritik dedi ki...

Harika işler yapıyorsun Özge.. Bir gün senin afişlerinde yer alacağımı biliyorum. Sevgiler:))

Özge'ye dair dedi ki...

Teşekkür ederim Bülent Bey :))) nerden nerelere geldiğimi en iyi siz biliyorsunuz (sayenizde). Bunlar daha başlangıç. Herşey için çok teşekkür ederim.. Sevgilerimle..