26 Temmuz 2010 Pazartesi

30 yaşını doldurmuş bir kadından ailesine ve arkadaşlarına...

ne çabuk geçti yıllar, ne çabuk büyüdük.. Daha kardeşimin doğduğu günü hatırlıyorum dün gibi.. ananemin bahçesinde oynadığım oyunları, anaokuluna, ilkokula başladığım ilk günleri, yaz tatillerini, annem çalışıyorken ona süpriz yapmak için evde toz aldığım ve vazoları kırıp selebant ile yapıştırdığım günleri, babam pazara giderken ona sipariş verdiğim düdüklü şekerleri, elma şekerlerini, ortaokul, lise günlerimi, ilk arkadaşlıklarımı, ilk partilerimi, yalanlarımı, hedeflerimi, hayalerimi, hayal kırıklıklarımı..

bugün itibariyle
tam 30 yılı geride bıraktım. Dolu dolu geçirdiğim, büyüdüğüm, olgunlaştığım, her bir anından keyif aldığım 30 yıl.

Bugün ki tecrübelerime dayanarak söyleyebileceğim tek bir şey var kı: hayatta ki en önemli şey bir insanın sahip olduğu ailesi, arkadaşları ve çevresi. Gerisi zaten onlar olduğu sürece var oluyor.

Bugün bir kez daha anladım ki ben çok şanslıyım. Etrafımda o kadar güzel insanlar var ki.. Ben mi bu güzellikleri çektim yoksa onlar mı beni buldu bilmiyorum ama her gün bunun için şükrediyorum. Sabahtan beri çalan telefonlarım, gelen sms'lerim, facebook mesajlarım, her biri o kadar anlamlı ki benim için. Böyle bir sevgiyi hak ettiğim ve yaşadığım için çok mutluyum.

Anneme ve babama beni doğurdukları, en iyi şekilde yetiştirdikleri, sevgiyi öğrettikleri ve beni dünyanın en mutlu çocuğu yaptıkları için binlerce kez teşekkür ediyorum. Kardeşime bana çok iyi bir kardeş olduğu için ve en büyük dertdaşım olduğu için, Burak'a benimle evlendiği ve tüm hayallerimi gerçekleştirdiği için çok teşekkür ediyorum.

Sevgili dostlarım, arkadaşlarım, yöneticilerim, iş arkadaşlarım: Bunca yılı benim için anlamlı kıldığınız ve yaşamıma en güzel renkleri kattığınız için, iyi günümde ve kötü günümde hep yanımda olduğunuz için, arkadaşlığın dostluğun kelime anlamının fazlasını bana yaşattığınız için sizleri çok seviyorum.

Bu sene kendim için ''üretken'' bir yıl olmasını diliyorum. Sizlerle beraber geçireceğim, bol bol üretimin olduğu, sevgi dolu, huzur dolu bir yıl.

İyi ki doğmuşum gerçekten :))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

evet gerçekten ben dedim zaten iyiki doğmuşsun çıtırım =))