1 Temmuz 2010 Perşembe

bugün evlilik yıl dönümüm..

Bugün evlilik yıldönümümüz.. Bundan tam 4 sene önce şu saatlerde ne heyecanlıydım :) Sabah erkenden kalkmış, kuaföre gitmiştik. Annem, yengem, bahar, Aydan Teyzem ve Şükriye Teyzem.. Hepimizin yüzünde tebessümler, oturmuş aynanın önüne saçlarımızın yapılmasını bekliyorduk. Bahar her zaman ki gibi bağırıp duruyordu kuaföre :) yine saçları istediği gibi olmuyordu. Hayal gücü o kadar yüksek olunca yapılan hiç birşeyi beğenemiyor bir türlü. Tabi bir de bir hafta öncesinde trafik kazası geçirdiği için yüzündeki çizikler de canını sıkıyordu.


Duak'ımın başıma takılmasıyla tüm ilgiler bana yönelmeye başlamıştı. Kuaföre gelen yabancılar da , kapının önünden geçenlerde.. Genelde gelin görüldüğünde herkes bir bakar, gülümser ve mutlu olur. Ben de nerde gelin görsem hep durur bakardım. Ama bugün benim günümdü.. Çocukluktan beri kurulan gelin olma hayallerinin gerçekleştiği, tüm ilgilerin çekildiği, heyecanın son dorukta olduğu..

Güzel bir gelin olmuştum ben. Gelinliğim bence hala hayatta gördüğüm en güzel gelinlikti. Kafamdaki pırıltılı taç'ım ve duağımla aynaya bakınca çok mutlu olmuştum. Hala inanamıyordum.. Ben gerçekten bu kadar büyümüş müydüm..

Fotoğraf çekimi için Ihlamur Kasrına gitmiştik. Açık havada olsun istemiştim tüm fotoğraflarım. 5 fotoğrafçının ortasında mankenler gibi pozlar veriyorduk. Tam 2 saat sürmüştü mankenlik maceram. Gölün kenarında, çimlerin üstünde, kasrın içinde, dışında her yerde pozlar veriyorduk :) Diyorum ya, bir kız için çocukluktan beri kurulan hayalin yaşandığı, her saniyesinin sindirilmesi gereken en güzel gün.

Bazen düşünüyorum da ilk yürümeye başladığın günden başlar evlilik hazırlıkların. Anneler devamlı çeyizler hazırlar. Dantel masa örtüleri, yatak örtüleri, havlu ve perde kenarları, gecelik takımları.. Belki de bu yüzden kız çocukları daha bir meraklıdır evlenmeye. E dile kolay, doğduğun gün başlar evlilik hazırlıkları. Küçükken gidilen düğünlerde giyersin önce gelinlik. Saçlarına parlak taçlar takılır. Her düğünde seyredersin sahnedeki gelinin ne kadar güzel olduğunu. Tüm ilginin ona olduğunu..

Bence her kadın en az bir kere olsun hayalini kurmuştur kendi gelinliğinin, kendi düğünün.. Ben çok şanlıydım ki hepsi hayallerimdeki kadar güzel olmuştu. O gecenin bitmesini hiç istemediğimi hatırlıyorum :) hatta Burak'a her sene düğün yapalım diye tutturduğumu da :))

Bu sene, içinde bulunduğumuz durum gereği daha bir anlamlı benim için evlilik yıl dönümüm. Daha bir duygusalım bugün. Her ne olursa olsun evlendiğim için, Burak'la evlendiğim için çok şanslı hissediyorum kendimi.

Hiç yorum yok: