26 Temmuz 2010 Pazartesi

30 yaşını doldurmuş bir kadından Allah'a..

bunu buraya yazmam biraz enteresan olabilir. Ama hayatımda ilk defa sana da yazarak teşekkür etmek, şükretmek istedim..

Aramızda özel bir bağ olduğunu düşünüyorum. Gerçi bütün kullarınla vardır ama bir birey olarak bunu bu kadar özel hissetmek çok güzel.. Her anımda yanımda olduğunu bilmek çok keyifli. Bazen kötü şeyler yaparken de utanmamın sebebi de bu zaten :)) yanımda olduğunu hep hissediyorum çünkü..

Bu zamana kadar
ne istediysem verdin. Beni hiç yüz üstü bırakmadın. İstediğim her şeyi tecrübe etmeme, doğru ve yanlışı kendi tecrübelerimle öğrenmeme hep fırsat verdin. Düştüğüm de de yere çarpmamı hep engelledin.

Herşey için sana binlerce kez şükrediyorum, bunu zaten biliyorsun. İyi bir insan olduğumu düşünüyorum. En azında bu yaşıma kadar kimsenin hakkını yemedim, kimseyi de yargılamadım. Senin yarattığın herşeye eşit değer verdim. Kimi zaman dengeyi bozsam da çabuk toparladım :) Özellikle son bir yıldır kendimi bir insan olarak çok geliştirdiğimi düşünüyorum. Ego ve Kibir kardeşlerimle vedalaştım, üretmenin önemini anladım ve herşeyden önemlisi saydam olmayı yani olduğum gibi olmayı, beni yarattığın gibi olmayı öğrendim.

Senden bu sene benim için çok önemli bir şey diliyorum, bunu biliyorsun. Buna ulaşmak için gerçekten çok çabalıyorum. Sadece küçük bir kıvılcımına ihtiyacım var :)

O kadar ulu ve büyüksün ki, bana yaşattığın her şey'in benim için en hayırlısı olduğuna her zaman inanıyorum. Bana sunduğun bu hayat için, bana verdiğin bu fizik ve zeka için, ruhum için, duygularım, düşüncelerim, algılarım için, muntazam çalışan organlarım için, hayatıma renk katan yarattığın tüm evren için teşekkür ederim. Bil ki sana her zaman layık olmaya çalışacağım ve gönlümü hiç kirletmeyeceğim :))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

buradan hiç de tanımadığınız birinden gelsin; huzurlu ve güzel yaşlar dilerim, doğumgününüz kutlu olsun.

Özge'ye dair dedi ki...

çoook teşekkür ederim, çok mutlu ettiniz beni :))

Modakritik dedi ki...

Sevgili Özge, harika yazıların çok insana ışık tutuyor ve pozitif kaldıraç oluyor. Devam et ve ışığını cömertçe evrene yay. Sevgimle:))

Adsız dedi ki...

yAZILARINI çok beğendim.Düşüncelerini güzel ifade etmişsin.Kendin ile istediğin tüm dualarının kabul olmasını bende diliyorum.Yolun hep açık olur inşallah.annen

SosyalMedyacı dedi ki...

ben hep beğenerek takip ederim yazılarını.
nice senelere :)