2 Nisan 2010 Cuma

"kendimi ifade edemiyorum"

Bugün biraz canım sıkkın. Çünkü yine kendimi "kendimi ifade edemeyeceğim" bir duruma soktum. Kendimi ifade edememek beni çok etkiliyor. Neden ifade edemediğimi de bilmiyorum. Belki karşımdakilerin beni yanlış anlayacağından korkuyorum, belki doğru kelimeleri bulamıyorum, belki de egom konuşturmuyor.

Egomla olan mücadelemde sanırım hala o baskın. Ama ben hala sabırla bekliyorum. Onu alt edip rahatlayacağım günleri bekliyorum..

Başkalarının haklarını her daim koruyan, koruyamayana yardımcı olan ben (çoğu yerde cadı olarak adlandırılırım), kendi hakkımı hiç arayamıyorum, süt dökmüş kediye dönüyorum. İçimdeki duyguları ifade edemiyorum. İfade edemediğim gibi beni üzmesine de engel olamıyorum. 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bunu engellemek acaba mükünmü yoksa hep o seni senden eden sen yakana yapışacakmı:) tabiki hayırrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

sana katılıyorum bende başkalarının haklarını aramalarına destek olmaktan çekinmiyorum., ama kendi hakkımı savunmaya gelince dudaklarım düğümlenio bişey diyemiyorum.