22 Ekim 2010 Cuma

Futurizm Okulu


Daha önce dergiyi raflarda görmeme rağmen, Futurist kelimesiyle bu yaz tanıştım. O günden beri de hayatımın bir parçası haline geldi diyebilirim.

Futuristler Derneği:
2005 yılında, sosyal yaşamın ve iş yaşamının gelecekte nasıl şekilleneceğine dair uzgörülerde bulunmak üzere multidisipliner çalışmalar yapmak üzere kurulmuştur.Fütüristler Derneği,  sosyal ve pozitif bilimler açısından tüm disiplinlerin ve teknolojinin insanlığı ne kadar ve nasıl etkileyeceği, nelerin değişeceği ve dönüşeceğiyle ilgili görüşleri paylaşmak; iş yaşamı ve sosyal hayatı iyileştirmeye yönelik yöntemler geliştirmek üzere faaliyetlerde bulunmaktadır. http://futurizm.org/
Otomotiv sektörünün dışında bir kişi olarak, Fransadaki elektrikli otomobil fabrikasını satın almasıyla dikkatimizi çekti Alphan Manas. Derneğin kurucu üyesi. bu zamana kadar olan girişimleri, düşünce ve eylem yapısı muhteşem biri. Onun bu girişimleri sayesinde Futurizm ile tanışmış oldum.

Aslında içine girdikçe hepimiz kendimizi futurist olarak görebiliriz. Hatta dernek başkanı Ufuk Tarhan'ın söylemiyle ''iyi ve akıllı olan herkes birer futurist'dir''..

Futuristler derneğininin web sitesini takip ederken Futurizm Okulunun açıldığını öğrendim ve hemen kayıt yaptırdım. Geçen hafta cumartesi günü ise ilk dersime gittim :)) Futurizm okulu çok güzel bir içeriğe sahip. Her hafta Cumartesi günü Bilgi üniversitesinde, kendi alanında en iyi yerlere gelmiş kişilerin 3'er saatlik dersleri olacak. Tüm programa (7 hafta) kayıt yaptırabildiğiniz gibi, sadece ilginizi çeken programlara da günlük olarak kayıt yaptırabiliyorsunuz.

Kendi geleceğinizi kendiniz şekillendirmek istiyorsanız bu okulu kaçırmayın. Ben her ders orada olacağım.

Okulla ilgili detaylı bilgiye http://goo.gl/0tTD adresinden ulaşabilir, ders programını görüntüleyip, ders sunumlarını indirebilirsiniz.

Hiç yorum yok: