29 Kasım 2010 Pazartesi

güzel bir süpriz

Tamamen tesadüf eseri, internette gezinirken bir web sitesine denk geldim. Kadınlar için girişimcilik, iş fikirleri, meslek kursları, kişisel gelişim alanlarında yayın yapan faydalı bir web sitesi. Ve inanamıyorum, orda kendi fotoğrafımı gördüm. Tesadüfen bloguma ulaşmışlar ve beni kendi okuyucularına tavsiye ediyorlardı :)) o kadar çok sevindim ki anlatamam. Kendilerine burdan çoook teşekkür ediyorum. Beni kendi okuyucularına tavsiye etmelerinden çok asıl yazdıklarımı beğenmeleri, bana güvenmeleri ve gönülden desteklemeleri beni çok duygulandırdı. http://www.pembepano.com/

evet girişimci bir kadın olma yolunda ilerliyorum. Bu süreç biraz sancılı olsa da bugün bu vizyonda olduğum için çok mutluyum. Gerçekten çok çabalıyor ve kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Kurumsal hayattayken çok başarılı bir çalışan olmak insanı girişimci yapmıyormuş. Daha fazla çalışmak, piyasayı daha iyi analiz etmek, çok okumak, araştırma yapmak ve kendine güvenmek gerektiriyor. Ama hiç yormuyor :) hatta hele bir de ortaya bir üretim çıkarabiliyorsanız dünyanın en mutlu insanı oluyorsunuz :)

2 yorum:

damla dedi ki...

evet ben de sızı pembe pano sayesınde ınceleme fırsatı buldum. gercekten çok başarılısınız. bende izmirliyim ve sizi tebrık etmek ıstıyorum . Ben yeni bıtırdım üniversiteyi. Umarım ilerde sizin gibi naptığını bilen ayakları yere basan bir bayan olurum. Yalnız cok sanslısınız bloğunuzu inceledim (maddı manevı). Gerçekten çıktığınız bu yolda başarılar dilerim. İnş bir gün bnde sizin kadar şanslı olabilirim. Bol şanslar...

Unknown dedi ki...

Her zaman daha iyiyye,daha güzele ve başarıya ulaşmanı gönülden diliyorum.Sevgiler